helgen kom, helgen var och helgen försvann.

Fredags blev det grill och middag hos simme med en massa trevligt folk. Sen for jag vidare till jenny för att hämta upp simpe och jens och vidare till boviken. Där det blev en massa greklandsnack, volleyboll och vattenkrig. Sen for vi hem till lovsan och spelade musikspelet och sen for jag hem.

Lördags for vi och kollade på mirands lägenhet som var super fin! Sen köpte vi mat satt oss på en parkeringsficka och käkade, sen vidare till stugan där det blev grillat, fotbollstittande!

Idag blev det att käka våfflor i kvarnron sen hem till stan. Sen middag ute i kålnäsudden och nu sitter jag och ser en söndagsfilm på 3:an.

Imorgon väntas jobb för fulla muggar, bara 5 veckor kvar nu av jobb. (måste ju se det posetiva i det hela)

Var allt för mig!

Adiooss
/ett emo


(tagen av jennyyy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0