då var även sista dagen av sommarlovet avklarat, och skolångest är allt för jobbig.

Jag har faktiskt gjort mycket idag om man gemför med alla andra dagar. Idag kom min efterlängtade erik och hälsade på och självklart blev de en macka på subbway. Därefter for vi till bergsbyn och hälsa på hans mamma och små syskon. Jag och pontus blev polare och vi lekte affär. Mycket mysigt var de! Sen skjusade erik mig till PMS-david  (hans nya smeknamn) och där blev de att vi såg johan glans med challe,jens och malin.  Nu har jag nyss ätit middag och ska nu gå och städa lite sen ska jag och far bege oss mot klutmark för att se klutmark-sunnanå. Trevligheter blir de!


hare/ ett emooo

LINN RING MIG SÅ FORT DU ÄR HEMMA!!!  VI SKA UMGÅS, SPELAR INGEN ROLL VILKEN TID DU ÄR HEMMA FÖR VI SKA UMGÅS!


peppade tjejer på kyrkstigen, men även på skola...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0