då var de bara ner räkning kvar.

2 dagar kvar tills brudarna kommer hem
3 dagar kvar till skolan börjar om
4 dagar till helg
10 september operation

Igår efter matchen for jag och emy hem till mig camilla skulle även komma men orkade inte trotsa regnet (som jag har helt förståelse för). Blev iallfall myskväll med emy. Idag är de en ny dag. Tydligen så har jobbet ringt mig imorse, så egentligen kunde jag ha varit och jobbat just nu. Åh vad jag suger!  Men i stället blir de en heldag med moa och kankse camilla (?) hoppas även på att jag kan övertala moa att slinga mitt hår. Förstår inte varför jag ska göra blont när vi går mot mörka tider... Ikväll blir de kankse träning camilla (?). Sen fick jag även veta idag att 10 september blir de operation för mig........... fy tusan jag är livrädd. Hoppas iallafall camilla finns vid min sida då med choklad och gosedjur (känn ingen press från alla gånger tihihi).

haree / ett emooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0