de är sommar de är sol och jag beger mig ut till stugan igen.

Oj så dålig uppdatering de är av både jag och linn. Men så är de när de är sommar och vädret är kung!
Igår for jag och såg fotboll med mimmoo och julle. När det återstår 15 min av matchen hör vi  hur några krockar och får riktigt ont. Var en pojke som inte hade kontroll på sin moppe och de slutade med att ambulasen fick komma och hämta han. Sen skjusade linn jag och malin till david och där blev de frossa i chips och film.
Nu har jag nyss rensat ut min byrålåda med kläder (bara två kvar nu). Konstigt att jag ska sitta och göra de när de i är kanon väder? Aja, ikväll blir de iallfall att jag far till stugan någon natt och umgås med ogge sen kankse jag och camilla far ut senare i veckan och minglar.
nej har inte så mycket mer att säga.

haree /ett emooo

ett stycke myskväll i simpes stuga

ett stycke ikea

ett stycke bad

ett stycke bästa vän

ett stycke favorit pojke

ett stycke saknad

ett stycke "emma får visst smaka hon fyller ju snart 18"

ett stycke inte vara med på bild tack.

ett stycke cykeltur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0