En trött krigare håller på att packa sitt pick och pack, och gör det förvånandsvärt bra!

Dagen har bjussat på lite inslag av sol, träning och packning. Vi åker om tre dagar och för att veta vad som ska tvättast tänkte jag kika vad jag ska ha med mig först och främst. Dessvärre ryktas det om att det var Lollo som skickade förstärkningen...

Mallan kom förbi och hjälpte mig, men jag klarade mig faktiskt ganska bra på egen hand också. Jag hade lagt upp lite kläder som jag hade tänkt ut innan och t.o.m. Mallan blev alldeles till sig när hon insåg att jag faktiskt har skärpt till mig när de gäller packningen.

Däremot så rasade allt hopp om att jag har skärpt till mig när jag började leta bland gamla trasor i garderoben och hittade en hel del, så vi får nog börja om med packningen imorgon...

Nu är jag trött iaf så en godnatts sömn förtjänar jag, sen imorgon ska jag handla och packa. Så fyller ju Mallan faktiskt år så vi ska fira henne! Kan inte bli bättre :)


/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0