ett samvete, ett helvette och en vänskap som känns helt försvunnen.

När man är med världens bästa brudar så kan inget gå fel. Blev en riktigt kanon kväll med ta hål i öronen och tatueringar.
Sen att killar är skit har jag sagt länge så jag förstår inte varför jag slösar så mycket energi på dem då. Men de är iallafall en helt annan sak. Tack mina fina vänner som ställer upp så mycket för mig=)

Idag blir de nog ganska lugnt, ska nog ut och gå med mamma. Gör nästan allt hon säger till mig nu för samvetet inte är de bästa. Sen ikväll blir de nog fara och så dm-match. Om någon vill umgås ikväll så hör av er!


SEN VILL JAG BARA MEDDELA ATT DE ÄR 3 DAGAR KVAR TILLS FLICKORNA KOMMER HEM!!!!!!!!!

haree / ett emoo

jag och min efterlängtade vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0