Gårdagen blev lyckad och resan närmar sig med stormsteg!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Vi firade Malin över ett glas vin, chips, morötter, dipp, ostkrokar, digestive, saltakex, smör och självklart Sprite. Kanon :)

Nu är det sista dagen innan vi åker. Eller egentligen skulle man kunna säga att det är två eftersom vi inte åker förrän 22.50 från Umeå. Jag säger som Lollo:

"Imorgon går flyget, 22.50 från Umeå. Det har inte varit närmare nu!!"

Fast det är väl ganska logiskt med tanke på att varje dag, timma, minut och sekund tar oss bara närmare resan och när vi har tagit oss hem igen så har vi ju redan gjort bort resan och kan verkligen inte komma nå närmare.

Jag säger bara att det är ganska logiskt...

Dags att möta upp brudarna :)

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Fellan

Ha det så otroligt roligt i utlandet nu linnsan!! =) vi får "tävla" i brunhet när jag och sofie har kommit hem från grekland ;) vi drar dit den 25 augusti och jag är hemma den 4 sept och sofie den 6 ;) :D

HARE BÄST IAF :) PUSS <3

2009-08-11 @ 16:54:38
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0