ja de är parkering, utan pengar de är växling och de är blod.

Då var man tillbaka i skolan igen. Var ändå en ganska lugn dag. Så de var skönt. På sista lektionen medverkade 7 st för de andra var och såg landskampen. Men inga sura miner för de, istället blev de diktstaffet och vi fick oss en del skratt. Själv fick jag även bekräftelse på att jag är sjukt dålig på att skriva dikter och rimma.
Vid 3 kommer linn hit och hon skjusar mig till sjukhuset, så jag kunde ta de omtalade blodprovet (ja jag vet att jag är världens mes) men linn tyckte jag var duktig iallfall. hihih
Nu ska jag sätta mig och äta ur min choklad sen ska jag möta linn för att se FF, Blir en bra torsdagkväll.

hare / ett emoo

dags att göra en ny roadtripp? Vi drar någon annanstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0