jag gissar på hur de har de i turkiet, jag vet att de är nu jag ska säga att jag är avensjuk.

Tack ida för att du meddelar läget i turkiet, men som sagt tror inte de går lugnt till.

Gissar på att...
Lovisa har redan har tappats bort ett antal gånger för hon har säkert träffat några trevliga typer och prioterat de före och därför lämnat övriga gänget.
Malin har tagit för många drinkar och därför börjat tänkta för mycket på MJ och slutar med att hon sitter och stortjuter på turkiets bästa partyställe.
Jenny har lämnat de berömda partystället för hon har hittat en skoaffär som lockar mycket mer, jenny kommer hem säkert hem med 10 par nya skor.
Linn har satt på  sig en ring på ringfingret för hon är less på att killar som raggar på henne, hon  har nu börjat funderart på att bli lesbisk.

Ska bli spännande och få höra hur de egentligen var i turkiet, men som sagt snart kommer de hem!

/ haree ett emooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0