man känner sig lite mättad så där, men ändå smyger ensamheten.

Varberg, Ullared, Halmstad, Jönköping, Stockhom. Är de platser vi har besökt!
Vi har ätit gott, vi har umgås med sköna människor, vi har ätit amerikans panncake till frukost, vi har tagit som moa kallade de "vänskapshåll i öronen", vi har lärt oss att sjunga watermelon i varje sång funkar, vi har haft fotbollsmatch där palle trodde han var zlatan, vi har lurat små barn att man får röka och snusa när man är fem i norrland, JAG har råkat sätta mig i en främmande bil, vi har sett oth, vi har sovit och som jag alltid brukar avsluta VI HAR HAFT DET KANON!
Får tacka familjen hollström för ännu en kanon resa genom sverige.

Ikväll blev de fara till aggelitoo där brudarna höll till och partyade. Riktigt roligt att träffa att bridz igen! Saknar er flickor!
Sen for jag och camilla hem till henne (för jag var hungrig). Sen cyklade vi tillsammans tills jag svängde av till åke och hon fortsatte sin cykling mot jacke. Sen för att hinna träffa linn en snabbis kom hon och hämtade mig hos åkes så jag fick både skjus hem och prata med min favoflicka. Så nu sitter jag och väntar på att mor och far ska komma hem.
Sussa sött!

haree / ett emoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0