ojoj, är de inte husmor så säg. SÄG SÄG SÄG!

emmali säger:

DÅ KAN PERRY OCH GERTRUD ÅTER FÖRENAS !

Nicke säger:

precis blir bra..................

(tur att vi har världens fulaste smeknamn på varndra och tur att du verkligen trivs i mitt sällskap)

Då var första skoldagen avklarad, och inte blev jag ett dugg taggad på skola. Fy fan säger jag bara. Aja de är ju bara ett år kvar till nästa sommarlov. Vad fick vi göra idag då? Joo sista och lyssna på betygskriterier hela dagen. Vi gick även till 3 caman skärp er atorp.... Fredag imorgon, de tackar jag gudarna för! Kanske blir att återförenas med gänget då? Skulle vara trevlig (bara så ni vet gänget).  På lördag ryktas de om att de bli stugsista, försöker även få med mig att nicke ska ut till renbergs då så jag har någon att umgås med.
Nej nu ska jag till linn och hoppas att hon kan pigga upp mig lite och så hoppas att jag får träffa resten av tjejligan.
 
hare / ett emooo



de är svårt att veta vars jag ska gå, när vägen framför mig inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0