rubriker och sånt kan vara svåra ibland och då är de bättre att bara flumma och inte se MJ-konsert...

nu sitter vi i den berömda källarn och ser en MJ-konsert jag sitter inte klistrad som övriga sällskapet gör men jag njuter av deras sällskap. Lovisa jag behöver ditt stöd att negga vars håller du hus?
Iallfall så hoppas jag att herr Lindgren kommer och plockar upp mig snart så vi kan fara och äta jag är hungig och är sysselös och då funkar de alltid att äta =D
Idag har jag även blivit klippt av fröken hollström, har däremot inte fått se hur de blev för hon gjorde en frisyr på mig och har kört på den hela dagen.
Ja, jag har inte så mycket mer att säga. Om någon vill hitta på något med en 17 vårar stor tjej så får ni gärna höra av er!

haree / ett emoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0