Så fel det kan bli ibland!

Under helgen har ju vi spelat match (som vi förövrigt vann) och dagen före så ringer jag till mamma och säger att jag ska vara med i truppen. Efter att ha hört rykten på stan, förklarar jag för mamma att jag kanske måste stå.

Mamma: Men vart är alla målvakter då?
Jag: Ina är typ skadad och Cissi är i Stockholm och ser på Coldplay.
Mamma: Va?
Jag: Cissi är nere och ser Coldplay.
Mamma: Är hon nere och leta Cornflakes?

Tro det eller ej, men vi har det redan här uppe också!

Nu blire att fara och se hockey med Mallan och Lollo.


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är fult att göra narr av sin mamma.

2009-08-24 @ 20:57:52
Postat av: Stieg Larsson

Haha så fel det kan bli ibland :P

2009-08-25 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0