spöreng, skolångest och en mathunger. "Ta tag i ditt liv" som din mor skulle ha sagt emma.

Träningen igår var bara skrattretande, de svider verkligen att man tappar allting så fort. Men vi fick oss endel skratt iallfall. Och Mos verkade bli taggad på fotboll igen! Efter träningen for vi hem till mig, och då gjorde mamma go´mackor åt oss. Sen kom emil och hämtade oss så då for vi till mos och gjorde chokladbollar och såg tv. Sen vaknar jag att emil pekar mig i huvudet, med dåligt morgonhumör klättrar jag upp i moas säng och somnar om lika fort! Sen vaknar jag av att hampe sitter och sjunger och spelar gitarr så jag myser ner mig i sängen och njuter! Sen packar jag ihop mina saker och börja den långa promenaden hemåt, blir inte bättre av att de börjar spörenga........... Så nu sitter jag här blöt och äcklig.

Ikväll blir de tydligen match, turd har övertalat mig att jag kan spela. Själv tycker jag de är helt galet efter en träning..
aja, de får väl gå som de går...

haree / ett emooo

en väldigt söt flicka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0