brist på annat........

Gjorde du någonting i sommar som du aldrig gjort förr?
roadtripp med bara vänner.
Dog någon som stod dig nära?
ja tyvärr.. en i släkten.
Vilka länder besökte du?
mallorca
Är de någonting du saknade sommaren-09 som du vill ha sommaren 2010?
pengar,längre sommarlov och super väder.
Vilket datum kommer du alltid att minnas från sommaren 2009?
är så dåligt på datum men när vi samlades sörböle brudarna. Var en sjuk kväll
Största misstaget?
att inte fara på pdol.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld har jag varit.
Bästa köpet?
måste bli mina glajjor
Vad spenderade du mest pengar på?
mat typ........
Gjorde någonting dig riktigt glad?
oj de är myckte de.
Vilken låt kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
svennebanan............. (tack jenny)
Var du gladare eller ledsnare i sommare gemfört med tidigare sommrar?
Gladare tror jag fast, fick väl sina svackor
Vad önskade du att du hade gjort mer den här sommaren?
farit på olika saker
Vad önskade du att du gjorde mindre?
klagat
Hur tillbringade du midsommarafton?
hos lovisa med världens skönaste gäng.
Hur många förhållanden?
zero
Favorit program på TV?
hahah så klart allsång på skansen( vet camilla att du tycker om mig)
Bästa boken du läst i sommar?
måste väl säga, om jag kunde dröma
Största musikaliska upptäckten?
lite sjukt men beyonce
Något du önskade och fick?
tillbaka en vänskap.
Något du önskade dig men inte fick?
att vara 18 heheh
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
jag var i mallorca och glassade med världens bästa pojke
Finns de något som kunde gjort din sommar bättre?
jobbat mindre och njutit mer
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
typ vanlig?
Vad fick dig att må bra?
vänner,familj och stuga
Vem saknade du?
hemlis
De bästa nya människorna du träffat?
Oj svår fråga
Sommarens sötaste?
hahaha jensp helt klart
Sommarens hetaste?
finns många i boviken
Sommarens kärlek?
tomas ledin hahah
Sommarens besvikelse?
stadsfestivalen
Sommarens bästa?
hemliss


Kommentarer
Postat av: L

haha jensp är det björnes kompis eller?

2009-08-26 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0