de är svårt när huvudet börjar snurra, och man bara äter och äter. Men äter typ ännu lite mer.

Oj helgen verkligen bara flyger förbi.
Igår blev de käk på matfesten med familjen och erik. Sen drog vi hem till erik och bara chillade där. Sen följde jag erik på någon fest och sen drog han in mot stan och jag gick till morön till idde där även emy var. Så då blev de mys och tjejsnack där. Sen kom linn och hämtade mig vid 12 tiden och sen somnade jag som en stock.

Imorse hade jag ställt väckaren på 09:15 gick upp och kissade och sen gick jag och la mig igen. Jag vaknar av att pappa kommer och väcker mig, klockan 12:30..... med ett ledsent humör stiger jag upp och känner att jag sovit bort hela dagen, de som jag inte hade tänkt göra. Aja, sen far familjen på elgiganten för att kolla laptop och sen far vi och handlar på coop. Sen följer jag en bakiserik och käkar och sen blir de middag hemma hos mig.
Så ikväll har vi bara tagit de lugnt! Fick nyss besök av några filurer som tittade förbi, alltid roligt med gamla goa vänner.

Hatar att vara ensam nu förtiden, måste ha sällskap. Förut klarade jag att vara själv jämt och ständigt. Men nu, hatar att vara ensam. Ensamhet skrämer mig. Hatar även vänner som vänder mig ryggen.

haree/ ett emoo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0