Livet är inte alltid lätt

Skrivandet ligger inte på toppnivå nu, ska ni veta! Det händer kanske inte alltför mkt, förutom att pärona var här ihelgen och Pretty Woman kommer hit, förmodligen på onsdag. Kommer att bli grymt roligt så vi får hoppas på att toppen vädret håller i sig :)

Vissa vet ju att min mobil är sönder, och för ni som inte vet det lär iaf märka om ni är kapabla till att skicka sms. Femman på knappsatsen funkar inte så jag kan inte använda mig utav "jkl". Därför ser ungefär mina sms ut så här:

"Haha de bi scit bra ;) då får ag ite säiiscap!"

Översatt till:

"Haha de bli skit bra ;) då får jag lite sällskap!"

Sedan har vi:

"Okej! Fan va roligt :) men ni can u ira av er när ni är inge car :)"

Översatt till:

"Okej! Fan va roligt :) men ni kan ju höra av er när ni är klar :)"


Jag kan nämligen inte radera heller, så om jag skriver fel, ja... Då äre kört!!
Bara att vänja sig...



Förövrigt så saknar jag min syster!
/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0