Vidarebefodrad från lovisabr.blogg.se

Efter att mitt besök dragit sig vidare till Lollo och slutligen ha farit hem från henne, hittar Lollo en lapp med en sammanfattning av resans alla låtar:

Hej Lovisa

När du läser detta ska du förmodligen gå och sova. Jag vill bara önska dig en god natt och tacka för en trevlig vecka i Turkiet. Både Day 'N' Night. Ibland hände det även att love takes over. Kul att få fara dit i sommartid(er). Även om det inte är summer of 69, behövde jag inte visa mitt pokerface. Det är som att leva i en fairytale. Kanske skulle ha tagit en tur till the YMCA eller the doors. Tur att vi känner no stress i alla fall. Nu är man tillbaks i svennebanan-land. Mamma Mia så fort tiden går. Kom bara ihåg att alla som inte dansar är våldtäktsmän och att just dance.

I know you want me

/ Malin- i'm so excited

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0