Where you from?

Det var en fråga som frågades konstant i Turkey. Vart man än gick så fick man höra det efter sig: "Where you from?"

Det var inte alla som fick något svar av oss men kunde ändå gissa till sig något. En av våra förföljare tog oss iaf med storm:

"Where you from? Heaven?"


Just efter det blev vi även kallad för Spice Girls som vi inte riktigt kunde komma i underfund med.


 1. Vi var bara fyra, inte fem.
2. Nog för att vi var bruna, men inte äns Malin var som Mel B.
3. Vi kan prata engelska, men de betyder inte att vi är några engelskkvinnor.
4. Våra falska stämmor är inte i närheten av deras sångröster.
5. Och den sista anledningen kunde jag inte komma på...

Nog har jag lyckats lagt upp några argument till varför vi inte är i närheten av att vara Spice Girls. Det var fler än vad jag trodde...


Nu ska jag lägga mig ner i sängen med en bok och honungste.

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0