det är onsdag och det är bio på G men först ska svenskan bli klar. Kära mills jag hoppas du har fixat små vänner till mig.

Jag tror ärligt talat min bärbara dator kommer börja brinna snart, för jäklar så varmt det blir på benen.. Det överhettas typ? Har typ inte hänt så mycket lustigt annars. Önskar bara att det var 12/12 imorgon så alla prov/inlämningar och redovisningar var klara. Nästa vecka kommer verkligen ta död på mig. Förstår typ inte hur jag ska hinna med allt? Ska typ sms enrio eller något så kanske jag får ett vettigt svar.
Ikväll blir det bio som jag redan sagt. Kommer vara död imorgon men de får jag ta.
Nej nu ska jag skriva klart min svenska så jag får klart den.

hare / ett emoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0