en taggad brud på helgen men mindre taggad på skolan. Men lov börjar närma sig även så hatjulen

du som är "hemlig h" och sa "jag skulle kunna ha skjusat" kan ju gärna träda fram så jag vet till nästa gång ;)

Nu sitter jag på engelskan och sitter och lyssnar på kalle (världens gud). Och bara njuter! för mina gruppmedlemmar håller på att hålla tal så jag sitter i min ensamhet. Ikväll blir det hatbio med världens bästa millan=) vi båda hatar bio men new moon har kommit och vi har gratis biljetter så man får väl offra sig!
Sen taggar jag på helgen!! Nej just fan fick inte tagga... Det brukar inte sluta bra då.

Tagga, tagga inte, tagga, tagga inte, tagga!!
MEN FAN FÖR MIG SJÄLV INTE TAGGA! HAHAH ÅH ORKAR INTE MED MIG SJÄLV! HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Camilla<3

Tagga! : D

2009-12-02 @ 12:24:32
URL: http://barabaracamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0