fredag och det känns otroligt sköööönt!

Snällpappa skjusade mig till teorin i morse mycket skönt! Teorin var även ganska rolig idag, fick se lite film och sen skriva frågor. Nu har jag tagit en skön promenad hem. Så nu sitter jag bara i soffan och lyssnar på gomusik och bara tar det lugnt och slappar.Mamma och pappa hade redan farit när jag kom hem. Tänkte försöka börja på teatern också. Men det känns otroligt drygt.... Sen blir det tillbaka till skolan för matte och mentiorstid. Bajsellen for ju till stockholm idag för att se BSB. (förväntar mig ett samtal senare ikväll)
Ikväll blir det att jobba med msh och sen far jag nog till lovisa(?) för att köra det efterlängtade musikleken.
Har inte så mycket mer att berätta!

Hare / ett emo

Tror aldrig vi har lyckats på bild tsm....... :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0