hej hej träningsvärk kom och hjälp mig upp för sängen i morgon

Att somna klockan 2 är inget jag rekomenderar. Berättade det för Frida idag, ganska roligt att vi har känt varandra så pass länge så hon blir typ arg när jag säger att jag har varit uppe förlänge, för hon vet hur tjurig jag kan bli då. Sen kan jag även meddela att när alla tjejer i klasse har olika viljor och ska sätta ihop ett intro tillsammans är det ett under att alla lever fortfarande. Nu har jag inte så mycket mer att berätta än att jag längtar så fruktansvärt mycket till min cykeltur i morgon till city...............
Kul även att fröken björnstad visade ett livshetstecken ;)

hare / ett emo


Kommentarer
Postat av: Lovisa

det där var en trevlig kväll! (bilden)

2009-12-16 @ 00:42:03
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0