Hejs svejs i lingonskogen!

Grymt aktiva är vi på denna blogg. Har nyss sagt hej då till kusinerna och det känns som julen är över. Riktigt tråkigt!!

Veckans planer:
Måndag
- Slappa med familjen, får se vad det bjuds på, och prata med Anna (?)
Tisdag - Hänga med Danne och några till (?) och va med brudarna på kvällen.
Onsdag - Hänga med Danne och några till (?) och prata med Anna (?) och även se Morden i Midsomer med mammsen.
Torsdag - Nyår med Anna!!!

Tråkigt att de blev en sådan ändring på planerna angående nyår, men jag tycker om er ändå!! Ser samtidigt framemot att få fira nyår med min bästa vän! :)


Sen funderar jag på att köpa en sån här mobil.



Vad tros?


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att nyår kommer bli KANON KUL!!! :D eller jag vet

2009-12-28 @ 10:29:58
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0