Hemma i Stensele och allt är sig likt...

Jag funderar starkt på att lägga ner bloggandet... Som vissa av er vet så har jag inte varit allt för aktiv på bloggen den senaste tiden, där anledningen kan vara för att var eviga gång jag har skrivit ett inlägg och ska till att publicera det så slutar anitngen internet att fungera eller så stängs webbsidan ner. Jag blir evigt less, men överväger ännu en gång om det ska vara anledningen till att sluta. Skulle inte tro de va!!

Iaf så har bussresan hem idag gått bra. Har hunnit slå in Idas julklappar, försökt fixa med en film, fikat hos mormor och sett shrek. Däremot så har jag inte hittat mina hörlurar än, som jag köpte igår, trots att jag vände upp och ner på hela lägenheten. Men de får jag lösa sen...

Med tanke på att pappa är i Umeå och ligger på operationsbordet och syskona inte kommer hem förrän till veckan så ska kvällen först och främst bjussa på pizza på Frasses sen blir det mys med mammsen. Ser framemot en lugn kväll!


Julen börjar närma sig...


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Syster

NEJ, du får INTE sluta blogga. Om än vi snackas vid typ 10 ggr per dag så vill jag hålla extra koll på dig. :) Å vad sugen jag blir på presenterna. :P Älskar dig!

2009-12-19 @ 19:58:42
Postat av: Syster

Eller presenten! :)

2009-12-19 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0