Ja för det är torsdag och imorgon är det jobb och sen förhoppningsvis dimma med storflickorna som det gärna kallar sig.

När väckarn ringde så övervägde jag att dra täcket för skallen och ligga där hela dagen. Men det är inte så mycket kvar av skolan-09 så jag tog mig upp och for till skolan. Mitt övervägande missbedömdes idag, för idag var en sån dag när jag kunnat dra täcket över huvudet. För idag har vi verkligen inte gjort någonting på skolan. Lärare var borta, andra sa "ni får ta eget ansvar" osv. Dagen höjdpunkt var nog lunch på sibylla. Har nyss sett tredjedelen av Jennysp  julkalender. Just nu verkar jag inte vara med så mycket i bilden men det kommer väl;) Jennysjulkalender är typ dagens höjdpunkt!
Ikväll ska jag försöka göra bort teaterinlämningen och sen kankse ut och gå med alicia. Nu ska jag sätta mig och se nyaste avsnittet av oth. Och sen kankse jag ska ta mig en powernap känns att det var alldelens förlängesen.
hare/ ett emo

Låt mig vara brun,ge tillbaka min fina sommarbleka hårfärg, ge tillbaka stadsfesten och ge tillbaka sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0