Jag erkänner, jag är en sångfågel. Men kan jag sjunga? Nej, verkligen inte!

Igår när jag satt här vid datorn och gjorde skolarbete kunde jag inte hålla mig från att sjunga med musiken som strömmade ur högtalarna. Det visade sig att grannen hörde mina ljusa stämmor och ville kommentera via sms:

Grannen: Vad fint du sjunger!
Jag: Haha att jag gör! funderar på att bli sångare...
Grannen: Idol kanske?
Jag: Om du är mitt personliga stöd så går jag!
Grannen: Lovar
Jag: Bra, då äre avgjort! Vi får hålla ögona öppna för nästa etapp.

När jag senare fick höra hans historia, om hur han hade blivit väckt och trott att det försegick en bönetime i min lägenhet, fick jag bekräftelse på att han var lika oseriös som jag var.


Tror jag ska hålla mig till singstar!


Dags att återgå till skolarbetet.

/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0