jag smyger mig in i huset och märker att kattjäveln har smittit ut. Jenny för fan ta kattjäveln.

Nu är nästan allting packat och jag ska försöka få mig en skön natts sömn men jag kommer nog att ligga på nålar för imorgon klockan 8 kommer timmy och plockar upp mig och sen bär det av mot hemavan!
Bara vi håller oss på vägarna och inga brytna ben tror jag det här kommer bli kanon!
Så nu äre bara att tagga och nu malin nu får jag äntligen säga det NU KÖR VI, ALL IN LIXOM!!!
Sen linn suger det stenhårt att du inte kommer att befinna dig hos oss.. Kommer sakna dig!

Nämen kära skellefteåfolk och kanske några andra där ute ha en bra nyår!!

/ett emo

BULGUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0