kom och ta mig långt här ifrån långt här i från.

Började med att cykla upp till ladan. Kan väl säga att jag var tröttare än tröttast när jag väl var framme. Klättring stod på schemat idag. Måste erkänna att det är ganska roligt att se när killarna klättrar bara några meter och sen kommer höjdrädslan ikapp dem och de vill ner lika fort de har kommit sig på väggen.
Sen var det julbord till lunch... HALÅÅ det är 8 december då äter man inte julbord!?!
Sista lektionen var PL och gjorde även bort sista provet för denna kurs!
Klockan 16 när alla började gå hem satt jag kvar på skolan, för vi skulle ha genrep inför konsetern.
Så nu sitter jag i lugn och ro för första gången idag och bara pustar ut. Konstern gick fint fint och mysigt vare=)
Nu ska jag gå och se sämst andra avenyn...

Hare / ett emo

Tur att jag hade stöd i publiken av denna tjeja i dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0