Less var ordet och just nu vill jag bara sova bort allt!

Imorse var jag uppe med tuppen för att kunna fara ut till skogen för att såga ner en tall och hugga ved. Sen fick jag ett sms av Anna och en förfrågan om vi skulle luncha. Eller hur var de nu igen, Anna?

Dagen har iaf bestått av lunch, promenad, tanke på badminton men de blev vem där ist! Nu sitter jag och väntar på att syster ska komma sen blir det sängen och sista kapitlet i boken.

Vad hände egentligen med Luftslottet som sprängdes. De var ju en bok jag skulle läsa klart, men de har ju gått som de gått. Kanske ta tar i den till sommarn igen!


Så små jag och Janpon såg ut att vara här.


/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0