mysilipys och annat trevligheter

Ikväll var det julklappsutdelning med
Malin"sångarn"Holmström
Lovisa"bessam"Brännström
Jenny"bloggarn"Fahlgren
och sist men absolut inte minst
Emma"eliten-färgarn-kastaglas"Lindström

Har varit en otroligt mysig kväll hos jenny och även ett litet inslag hos linn. Jenny stod för matlagningen som blev otroligt gott och jag stod väl för salladen. Frågan är vad de andra två gjorde? Sen blev det fram med färgburken och färgning av jennys hår. (blev tyvärr ingen färg på köksluckorna denna gång). Julklappsöppning stod senare på schemat och lottningen tog ju sitt lilla tag, när vi fick göra om det ungefär 100 gånger. Först ut att öppna sin julklapp var malin som fick typ en bibel, var en kortlek som kommer att bli bra till framtiden. Näst på tur var lovisa som fick tofflor och en bok. Sen var det min tur. Älskar paket och det var mjukt så varför inte kasta det? Malin skriker  "NEJ VA FÖRSIKTIG!!". Öppnar paket och det är två jättefina vinglas, sen fick jag även läppglans och ögonskuggspenslar. Tack tack malin=) Sist men inte minst jenny och i hennes paket var det presentkort på hm. Nöjda och glada var alla så sen blev det för ovanlighetens skull lapp i pannan och ikväll sopade jag hem en enkel seger efter listat ut att jag var mattias lundgren. Sen blev det mys från varsit håll. Jag sitter och ser ett spännade program, lovisa sitter med mobilen och smsar, jennys fixar med julkalendern och malin sitter och sjunger eller snarare försöker hitta rätt ton till "O helga natt". Sen blir det hemskjusning av flickor små fast först ska jenny ut och lära sig sladda. En otroligt mysig och trevlig kväll! Så nu sitter jag i sängen och hade tänkt ta tag i min städning som jag påbörjade idag. Imorgon blir det stan med en efterlängtad sis=)

Hare /ett emooo

dessa flickor var det ikväll=)

Kommentarer
Postat av: maleeen

glöm inte timmy som står där bak och posar!

2009-12-22 @ 00:07:13
URL: http://undrahur.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag hackade faktist bacon!

2009-12-23 @ 18:27:33
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0