Stress packning och åter packning men jag gör det ändå med ett jäkla leeende på läpparna.

Mamma försökte väcka mig vid halv 10 men jag var som en död fisk. Klockan 11 kom jag mig iaf upp efter flera uppvakningsförsök från min mor.
Sen satt vi och såg lite saltkråkan och sen for vi ner på stan för att fixa lite småsaker. Sen blev det fika med andra mor&dotter lindström. Nästa stopp skulle bli expert och jag blev glad för min mobil fanns där och vi köpte den. Då var det hem och sätta ihop den och starta den. Allting går bra den startar, den visar sony ericsson skylten men sen dör den fram och åter och det är något fel på den. Jag blir som ett barn och börjar nästan gråta och mamma blir förbannad. Vi åker tillbaka till expert de skyller på batteriet och byter ut det. Far hem sätter igång mobilen och samma fel (ringer nicke och frågar om jag är dum ihuvudet eller om det är mobilens fel). Sen far jag tillbaka till expert och känner mig som en idiot. Tur som de var jobbade adam så han gav mig en ny mobil och han satt igång den åt mig och jag gick hem i snöstormen med ett leende.
Har även hunnit med att handla med tjejerna inför nyårs, många olika argument och diskutioner har det blivit över varenda vara,mest har jag bara stått och skrattat åt mina vänner. Det ända som jag tyckte var viktigt att vi köpte ett husdjur som vi kan ha med oss, tycker det är viktigt att vi ska få "svenssonstämning" men det var inte lika sugna... Nu borde jag fortsätta packa med det går verkligen jätte segt...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0