Taggar med en gammal goding och tro det eller ej, men nu räknas timmarna ner!

emoos kom förbi här ikväll och vi såg Bonde söker fru tillsammans. Efter att ha sett Per-Jörgen fått välja sin flamma så börjar jag och emoos att gissa om vart dom ska åka. Då får jag även höra hur bra emoos är på geografi...

Jag - Hmm... Jag tror dom får åka till Italien!!

Jag tittar på emoos och ger hon en påskyndande blick...

emoos - Paris!! Eller vänta... De är väl Italien?


Jag kan inte säga annat än: Hon kom, Hon sågs, Hon segrade!


Som sagt så börjar Dunder Cupen närma sig (och för er som inte vet det så är det den årliga innebandy turneringen vi har på skolan) och helt plötsligt så blev jag nervös. Därför sitter jag och taggar upp med en gammal taggarlåt.


NU KÖR VI GÄRNET BRUDAR!!


/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0