VIKTIGT!!

Vi fem brudar som ska få massage ihelgen, vi måste ställa oss för en tuff fråga:

När på lördag ska vi träffas?

1. Antingen träffas vi vid 11-12 tiden, men då kan inte Malin vara med.
2. Vi träffas vid 4-5 tiden, men då kan inte Emma vara med.
3. Vi skiter fullständigt i det och kan kanske göra det någon annan gång.

Det är upp till er. För mig spelar det ingen roll!


Annars så har vi ännu haft en kort skoldag. Riktigt skönt må ja säga! Därför har dagen spenderats åt denna eviga samhällsuppgift som aldrig tycks bli klar. Vilken tur att den ska vara inlämnad ikväll då...

Sen så ska jag ge ett exempel på vad för lite sömn kan göra:

Det är inte lätt när de är svårt...


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kan inte heller vara med om vi träffas 4-5 tiden...

men vi tar det nog en annan helg då?

2009-12-04 @ 00:34:32
URL: http://lovisabr.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jag tycker synd om den där Sebastian. :P

2009-12-04 @ 19:21:13
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0