2 juli, solen lyser, de är stadsfest och vi kan säga att sommaren är underbar.

och även torsdag är avklarad! Idag mår jag mycket bättre och jag kom hem med ett leende på läpparna.
Idag är de även min fars födelsdag så i morse steg jag upp tidigare än normal bara för att uppvakta han på sängen.
Grattis far! Nu sitter jag och inväntar att poppe ska komma och hämta mig sen drar vi hem till han och lagar mat  med hans bröder och sen har han lovat att vi ska mysa med kycklingarna!  Blir nog supermysigt=)
Sen taggar vi på imorgon, tyvärr så har jag ingenaning om morgondagen.. ska ta och ringa jenny och kolla om hon har några planer.
ha en bra torsdag!
/ett emooo

mina små vänner och jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0