Ångest kan endast botas av en sak: Nya tag!!

Nu har man nästan packat allt och är i stort sätt redo att åka. Dessvärre så åker vi inte förrän kl 8 imorgon så jag kan gå och ta mig en skön godnatts sömn!

Ikväll blev det ett litet inslag av badminton och poker. Jag kan säga att jag ägde i båda (och denna gång gjorde jag faktiskt det)!! Var jävligt tungt att lämna Anna och Tina, men nu har vi sagt att vi ska träffas fler gånger. Ska försöka lura Tina till Ö-vik eller Umeå så man kan ta bussen ner. Får se hur de går ;)

Då vare dags att tacka för mig denna gång, men jag hoppas jag kommer hem snart igen. Ska däremot bli roligt att få träffa vännerna i skelle, trots att man kanske kommer fälla nå tårar innan man åker. Det är iaf inte sista gången jag kommer hem!


/enångestfullbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0