Bion var grym och likaså verkar nog PDOL också. Är det sängen som väntar nu eller?

Harry Potter var faktisk grym, men efter att syrran har sagt endel av slutet visste jag redan hur den skulle sluta. Men den var lika bra för det. Man blir lite små sugen på att läsa böckerna, men det känns som ingen mening när man redan har sett nästan alla filmer.

Sedan så slog jag en pling till PDOL ikväll och där var det tydligen gallaj! Blev sjukt sugen på att vara där, men nu sparar jag både pengar och ork till annat. Ska nog inte klaga!

Jaha, var det sängen som väntade nu då? Jag antar det. Ska väl gå och grubbla på det här också:

"Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld"

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0