Dålig uppdatering av helgen kan bara innebära en sak: händelserik helg!!

Nog var den händelserik alltid, men kanske inte den bästa jag har varit med om. Det var roligt att få ha med sig familjen dit och som jag uppfattar det hade dom en kanon helg.

Fredagen var jag mest med familjen. Hände inte så mkt, men jag kan då åtminstone säga att Tomas Ledin var KUNG!!

Lördagen hade en kungligt bra förfest, med bastu och bad, och efterfest, men efter att ha gått in på området så sjönk stämningen lite. Kändes som alla var överallt och ingenstans, och jag orkade inte att stå i kö inpå Wallmans i en timma för att träffa syskona, så ist ringde jag Malin och Jenny. Vi tre, samt Emoos, Simme och Jerreperre, for hem till mig och lirade tv-spel. Tro det eller ej, men det gick faktiskt grymt bra för mig. Vi ser väl om dom vågar erkänna det sen ;)

Nu ska jag äta mat, se på morden i midsomer, och om vädret håller i sig hade jag tänkt ta mig en löprunda. Hade inte suttit helt fel faktiskt :)

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0