Den ena är fantasifull, den andra är rastlös. Båda har humor!!

Det är bara jag och syrran hemma. Har nyss kommit hem från jobbet...

Det börjar med att hon tar ett extra varv runt kvarteret för att hälsa på 5-åringarna som inte hälsade tillbaka tidigare när vi körde förbi. Likt förbannat hälsar dom inte, men några andra som gör det är deras föräldrar... Kanske uppkom någon tanke om "perversa jävlar", vem vet?

När vi är hemma paxar jag datorn och strax efter jag har gått in på min mail ringer det någon från dolt nummer och viskar "bög" i luren... Med mobilen i högsa hugg klampar jag in i brorsans rum där syrran står och tittar upp i taket med händerna i fickan.

Busted!!

Strax efteråt ringer det igen. Dolt nummer.

Jag: Bögen här!!
Dolt nummer: (babbel)
Jag: Va?
Dolt nummer: you're gonna die to night.
Jag: Va?!

Klick!!

Ida: Linn, någon knackade på och sa att någon skulle döda dig!!

Nu är frågan, hur gamla är vi egentligen?
/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, ja nog låter det som vi är 12. MEn kul har vi och jag kommer sakna dig som en tok när jag åker. !!!!!!!!!!!!

2009-07-11 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0