för att göra allt för att slippa undan min underbara städning.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: jadaaaa
Titta på dig själv i spegeln: jaa
Gnälla: älskar de
Skrika: joodåå
Sova: jajjmen
Ha ångest: jaoooo
Skada dig själv med flit: nix
Ta mediciner du inte borde ta: nepp
Vilja dö: njaa tror jag väl inte?
Drömma mardrömmar: jo tyvärr..
Drömma sexdrömmar: hahahah
Ta droger: aldrig gjort
Försöka vara annorlunda: de är jag redan...
Klä dig i svart: sitter i hel svart nu..
Gå till kyrkan: nepp,men borde göra
Gå i skolan: jopp
Röka: nej, rökning dödar
Ljuga: ibland ja..
Hata folk: jo ibland
Lita på folk: försöker så gott som möjligt.

VEM:
Saknar du:
linn
Vill du döda: våran granne
Rörde dig sist: malin typ?
Vill du slå: en jobbig jävel.
Kysste dig sist: hemlis
Vill du kittla: msh har en tedens att bli riktigt arg.
Kramade du sist: erik
Vill du prata med: camm3
Skrek du på sist: nickeee
Vill du vara som: alice
Sårade dig sist: hemlis
Vill du bli galet full med: the brids
Gjorde dig riktigt glad senast: iddeluu
Fick du sms från senast: rickeee
Ringde dig senast: far min
Är snyggast på jorden: hmm, svårt..

HAR DU:
För många vänner:
nej
Förföljelsemani: vaa?
Tvångstankar: nej de räcker med att camilla har..
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: beror på hur man ser de.
Färgat håret: blondaslingor
Brutit några ben: Nej nej
Några piercings: 3 i öronen
Egen dator:  nej, men ska införskaffas.
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: jodå
Sagt jag älskar dig till någon idag: nix
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: jo
Dumpat någon: jo
Stulit någonting: typ en godis?
Lämnat landet: jaraaa
Tuttat eld på nått: nej
Gjort något olagligt: beror på olagligt?


HUR:
Går du: folk brukar säga att jag vickar på rumpan?
Svarar du i telefonen: hej de är emma
Fördriver du tiden: dator
Mycket pengar har du: för lite
Tjänar du pengar: jobbar just nu
Ofta diskar du: för sällan enligt mina päron
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: för många.
Ofta träffar du din familj: ofta

TROR DU:

Att du kommer bli något: kan väl alltid hoppas
På gud: njaaa
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: de får vi hoppas...
På ett liv efter detta: absolut
Att fiskar kan tänka: jaadaaa
Att du kommer leva länge: vi får väl se, när de är min tur.

/ett emoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0