Helgens bravader har satt sina spår...

Som sagt, varför ska man gå och bli sjuk nu när man är hemma för att tjäna in storkovan och vara med vännerna? Det är ju klart man blir förbannad...

Förkylningen har än så länge bara kommit sig upp till halsen, men som nästan ingen vethatar jag verkligen att ha ont i halsen, speciellt efter någon sjukdom jag fick för några år sedan. Så om jag känner mig rätt kommer jag vakna gråtandes inatt för att jag har så ont i halsen. Förhoppningsvis vaknar Nikita av mitt gnäll och gör mig sällskap, trots att det lär bli jag som kommrt att få ligga och klia henne.

Jobbdag imorgon och en planerad badminton match mellan systrarna "Sjuklingarna" och grabbarna "Vi-tror-vi-är-bäst-i-allting" (vilket i dom flesta fallen iofs är), men som de ser ut nu lär den bli flyttad.

Det är inte helt omöjligt att det blir en hemmakväll imorgon också...

/entröttbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0