ibland blir de aldrig som man tänkt sig. Förlåt för jag inte varit och hälsat på dig, men fegheten tog vid. Jag hoppas du mår bättre där du är nu.

Igår drog både jag och erik strejk mot allt som kallades stadsfestival. Vi två tiden mötte vi upp emmy och tog ett fika och bara pratade. Sen drog jag och erik hem till mig och vi båda somnade på varsin soffa.  Sen var vi båda för lata för att ta tag i maglagningen så då fick de bli max. Sen hämtade vi den underbara röda faran. Nästa stopp blev då hemmakväll och vi hyrde offside. När erik hade farit hem så for jag en snabbis till linn där även gänget var. Linn var klockren. Jens satt med en rosa blomma i håret, simon satt och skrattade, malin satt och klagade på att hon skulle upp sju nästan dag och jenny styrde bildvisning från fredagen. Sen bar de hemåt för att sova så sött och nu har mamma och pappa just farit. Någon som är sugen nattsällsakp får gärna höra av sig. För sova själv är ingen jag själv tycker om att göra.
Nu ska jag ta mig mat i magen.

hareee /ett emooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0