Ibland får man inte alltid som man önskat sig.

LisaE rignde för ett tag sen och frågade om jag skulle vara med på lagfesten som är på lördag kväll, efter våran hemvändar match.

Dessvärre så kan jag inte och insåg att jag missar en match och tre partaj.

Förfest: Match och sedan lagfest
Fest: Klassfest
Efterfest: Med gänget, som även skulle sova tillsammans.

Det hade varit perfekt, men som pappar brukar säga:

Du kan inte alltid vara med på alla tillställningar, trots att du vill det!


Tråkigt, men sant. Jag får njuta av tiden här hemma istället :)

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Stieg Larsson

Är du där Mellberg??

2009-07-09 @ 10:14:39
Postat av: Olof Mellberg

Nu är jag det =)

2009-07-09 @ 15:44:28
Postat av: Stieg Larsson

Är du kvar? :D

2009-07-09 @ 18:03:52
Postat av: Olof Mellberg

Nu är jaf här igen är du kvar? :=

2009-07-09 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0