Irritationer ligger och drar!

Tennismatchen slutade bra, men det kunde ha varit bättre. Efter att jag och syrran har lirat en match, som jag förövrigt förlorade, skulle vi bara slå några lätta bollar innan vi gick hem för maten. Det gick bara sämre och sämre för varje boll som jag slog och tillslut blev jag så förbannad att jag lyckades slå mig själv i knäet med tennisracket.

Skills that kills, fast en aning onödigt kanske.

Det är väl många som har hört låten Ayo Technology med Milow:



Men jag kan inte sluta tänka på 50 cent feat. Justin Timberlake som också har gjort den låten, fast några år tidigare:



Jag kan väl ändå säga att båda låtarna är bra!

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0