Jag lever jag mår bra, och just nu mår jag som bäst.

Jätte dålig uppdatering så jag tänkte göra de lite snabbt.
 
Fredag: En underbart rolig fest hos fröken norström och jag och lovisa var kung den kvällen.
Lördag: Lämnade sina spår efter fredagen men jag for till linn där vid halv åtta och då fick jag även umgås med den eftertrakade storasyster björnstad som var en riktigt skön tjej! ( hoppas vi ses igen ida)Väl på trästocks så stod vi och diggade lite verran, och sen for linn och ida in på öltältet och jag träffade malin och lovsia och där efter sötapojkar. Klockan 2 hämtade mor och far mig och de bar av till stugan.
Söndag: Får jag träffade de efterlängtade skövde folket och bara mysa med dem.
Måndag: Blev de begravning, men än väldigt fin sådan. Gör ont att se sina nära och kära så ledsna. På kvällen blev de desto roligare med bad och basu hos familjen sundbom.
Tisdag: Idag blev de tecken för hela slanten med skövdeflickorna, och ikväll sitter jag hos uffe med en massa vuxna. Ovanligt att jag alltid är ensamt barn? inte de minsta!

Imorgon kommer även ogge till stugan ska bli kul att få träffa pajken.

Hare / ett emoo

Kommentarer
Postat av: Syster Ida

Det var otroligt kul att träffas och självklart ska vi ses igen. ;) Kram på dig

2009-07-22 @ 15:40:15
Postat av: Lovisa

åh sötemma! vi var verkligen kungar!!

2009-07-23 @ 00:01:50
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0