Män som hatar kvinnor är ett avslutat kapitel. Nu är det dags att avverka nästa!

Det finns inte mycket att säga om dagen. For som sagt ner till stan och kollade efter målvaktshandskar, sen har jag bara varit hemma. Mallan kom förbi ikväll så jag kunde se Morden i Midsomer. Jag har fortfarande problem att sitta och se det själv.

Hur gammal är jag egentligen?

Sedan sägs det att Veronica Maggio hade en knut som skulle kunna uppfattas som det motsatta könet och att tre pinglor var med på dessa noter.

Se klippet så kanske ni förstår:

http://www.norran.se/nvtv/?iframeurl=http%3A%2F%2Fnorran.abcdn.net%2FabPlayer2%2Fdefault.html%3Fpath%3Dnorran.abcdn.net%2FTV-ARKIV%2FInslag%2F%26playfile%3D090719_trastock_maggio_750k.flv




Dags att lägga sig ner och mysa med bok.

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, när ni ser en filmkamera blir ni som frälst. Ni tänkte säkert: "Shit, vi kommer va med på tv" Ni är grymt coola, önskar jag kunde va som er. Nej då Linn, ingen ironi i detta inte ;P

2009-07-22 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0