pengarna rullar in som de ska nu, jag har gjort klart sommarjobbet och de är nu jag kan säga att nu kan jag njuta av ett sommarlov.

hahahha att ingen har klagat på mig? Att skriva skolan istället för jobbet är inte okej.
Men desto mer okej är de att jag har SOMMARLOV!!! Jajjamen, sista dagen är nu bortgjord och nu kan jag njuta av ett sommarlov. Fick cykla hem i spöregn men lika glad var jag för de. Kan däremot sjänka lite sympati för mina postvänner jenny och simpe. Ikväll kommer familjen lindström på middag, de bästa främmande man kan ha. Sen blir de nog bara mys med camilla. Har som inte träffat bruden på ett bra tag. Som de verkar nu drar vi till happis imorgon och sen på kvällen drar vi vidare till simpes stuga. Kan nog bli en tokbra dag, och de ryktas om de ska bli helt okej väder också! Frågan är bara varför linn ska vara hemma i stenS när vi drar till happis, dålig planering av dig linn?
Nej livet leker just nu för jag har inget att klaga på.

haree/ ett sommarlovsemooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0