hej kära vänner, nu ska jag lillbengan berätta en sak för er. jag är jävligt trött.

Dålig uppdatering  från min sida, men de händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag jobbar och då blir jag väldigt isolerad. Har gått och haft ont i magen hela dagen och får knappt i mig någon mat. Ringde faster för att inte oroa mamma och pappa på deras lilla resa. Hon gissade på att de kunde vara en magkatarr.(vet att ni girls har en annan teori). Tack för att ni bryr er=)
Sen var de även malin och elenas sista dag idag på skekraft. De var inte alls lika roligt...
Ikväll blir de nog bara att mysa ner sig framför allsång på skansen, någon som vill göra sällskap får gärna höra av sig.
Nej nu blir de städning och sussa.

haree / ett emo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0