Skall inte klaga

Gårdagen var riktigt mysig. Jag, Anna och "födelsedagsbarnet" Tina for till Kita's och käkade. Efter det for vi till Billan och tänkte hyra film. Det hade ju kommit upp förslag om att se skräckfilm, men jag försökte protestera. Det gick ju inte som tänkt så de blev en rysare och en komedi.

Sedan for vi hem till Tina och götta oss med godis, tårta, pajer, kakor och ett gott sällskap, och sen skulle vi ju självklart se rysaren. Om jag ska vara ärlig så låg jag mest bara och sov, men jag var ändå skit rädd.

Som jag brukar säga: Jag kan sova, men jag kan fan inte leva! Har fått men för livet efter alla skräckfilmer.

Efter filmerna så gick jag och Tina till sängs och pratade till småtimmarna. Vi hade endel att ta igen!!

Dagen ska till att bjuda på bröllop och sen blir det att vara hemma och mysa med familjen. Sedan ska jag slå en pling till alla i Skeå och kolla hur dom har det ikväll. :)

/enbjorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0