2 dagar kvar, sen hoppas vi på lagfest och happis!

Igår fick jag inte göra min städning i fred utan mimmi och soffe kom på besök. Gud vad jag saknar dem kände jag igår!  Sen gick vi på sibylla för att hälsa på iddeluuu. Idag gick jobbet ganska trögt men nu är de bara två dagar kvar!!!!!!
Efter jobbet gjorde jag ett sista ryck med städning och ta bort disk osv. Sen råkade jag somna två timmar på soffan och blir väckt av att mamma kommer och skriker och tror att jag ska vara överlycklig av att de är hemma. Tills visdel är jag de, men när jag har tagit min eftermiddagslur kan jag vara riktigt sur. Ikväll kanske jag far förbi stackas ungen på bockholmsvägen. Kul att hon retar mig för att jag inte vågar sova själv, och ställer inte upp att sova hos mig pga att jag jobbar (?) Så nu får du stå ditt kast, och sova själv i ditt stora spökhus!!!!! hahahah skojas bara=)
Sen har jag en dröm att få fara och se PINK! Frågan är ju när hon kommer till sverige? Är de någon som vet?
Har suttit och nött henne hela dagen, och hon är verkligen underbar!
Nu ska jag ut och gå.

hareee / ett emo

Blev visst  slagsmål igår mellan jag och soffe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0